Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sliktas stratēģijas piemērs', 1.
  • Referāts 'Sliktas stratēģijas piemērs', 2.
  • Referāts 'Sliktas stratēģijas piemērs', 3.
  • Referāts 'Sliktas stratēģijas piemērs', 4.
  • Referāts 'Sliktas stratēģijas piemērs', 5.
  • Referāts 'Sliktas stratēģijas piemērs', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Neveiksmes iespējami iemesli
1. Neskatoties uz uzņēmuma īpašnieku centieniem, “YoYo Frozen Yoghurt” straujš uzplaukums izrādījās tikai modes “kliedziens” - lieliska iespēja jauniešiem izdaiļot savu “Instagram” vai “Twitter” lapu ar košām saldējuma fotogrāfijām. Kad produkts tika nogaršots un izbaudīts, liela daļa patērētāju zaudēja pret to interesi, jo tas vairs nebija kaut kas jauns un neierasts.
2. “YoYo Frozen Yoghurt” centās pozicionēt savu produkciju kā veselīgu, tomēr šī ziņa nonāca līdz ļoti ierobežotam patērētāju lokam, tikai līdz tiem cilvēkiem, kas bija apmeklējuši uzņēmuma mājas lapu un iedziļinājušies tās saturā.
3. “YoYo Frozen Yoghurt” cenas un kvalitātes attiecība kopš pirmās kafejnīcas atvēršanas brīža strauji kritās. Iespējams, nostrādāja eiro ieviešana Latvijā, jo 6.70 vai 9.50 par kilogramu, ir nozīmīga starpība. Ieraugot cenu, kas pārsniedza 1 eiro vērtību, daudzi klienti nolēma, ka tas vairs neatbilst summai, ko viņi būtu ar mieru maksāt par doto produkciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants