Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses dienasgrāmata integrētajā mācībā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Katrā nodarbībā skolēni pilnveidoja savu jau esošo pieredzi. Stundu temati skolēniem nebija pavisam sveši tie tika kopīgi saistīti ar skolēnu jau zināmajiem un kas papildināja skolēnu zināšanas.
Nodarbībās tika izmantots katra priekšmeta mācību saturs, kas tika saistīts ar izvēlēto tēmu un papildināja nodarbību.
Stundām tēmas izvēlējos, balstoties uz skolotājas tematisko plānu un skolēnu iepriekšējām zināšanām. Tās bija – ievads domrakstu mācībā, dalīšanas ar atlikumu, kontinenti un laiks, telpa, dzīvās bildes.
Vadot nodarbības izveidojās labs kontakts ar skolēniem un arī sadarbība gan ar pašiem skolēniem, gan arī ar skolotāju izdevās ļoti laba, kas tikai man palīdzēja stundas gaitā vadot nodarbības.
Grūtības sagādāja laika plānošana, dažkārt diskusijām tika atvēlēts pārāk daudz laika, kas nedaudz traucēja tālāko uzdevumu pilnīgai izpildīšanai.
Kopumā integrētās nodarbības skolēniem ļoti labi patika, arī es esmu pilnīgi apmierināta ar paveikto praksi. Skolēniem tika dota iespēja vērtēt citus klasesbiedrus un arī savu darbību, veidojot integrētās nodarbības piedomāju arī pie tā, lai skolēniem tiktu paskaidrots un viņi saprastu kāpēc dotais uzdevums tiek pildīts. Protams, katrā nodarbībā var atrast lietas, kas varētu būt pilnveidotas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants