Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga iekšējā informācija – ir informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem rādītājiem. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa.
Intelektuālā (ārējā) mārketinga informācija – ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga āŗējās vides raksturlielumiem. Atšķirībā no iekšējās informācijas apakšsistēmas MIS intelektuālā apakšsistēma nodrošina ar apstrādātiem un pat nejaušiem datiem. Intelektuālās informacijas potenciāls sastāv no grāmatām, avīzēm, speciālām publikācijām; to veido arī sarunas ar pircējiem, piegādātājiem, starpniekiem un paša uzņēmuma darbiniekiem.
1.Datu vākšanas metodes.
Novērošana. Lietojot novērošanas metodi, pētnieks var uzturēties pircēju, pārdevēju aprindās, uzklausot un vispārinot informāciju par preci, kas viņu interesē, par tās pieprasījuma maiņu utt. Novērošanas metodi lietderīgi izmantot tikai tad, kad nav nepieciešama informācija par cilvēku viedokļiem, izjūtām, uztveri, motivējumu. Pie tam jāņem vērā. ka novērošana praktiski iekļauj tikai īstermiņa laika periodu. Var izmantot dažādas novērošanas metodes: …

Autora komentārsAtvērt
Atlants