Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 1.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 2.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 3.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 4.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 5.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 6.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 7.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 8.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 9.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 10.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 11.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 12.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 13.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 14.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 15.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 16.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 17.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 18.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 19.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 20.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 21.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 22.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 23.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 24.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 25.
  • Referāts 'Vizuālā reklāma', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  VIZUĀLĀ INFORMĀCIJA    4
1.2.  KAS IR VIZUĀLĀ REKLĀMA    4
1.3.  LĪNIJAS, TO RADĪTĀ IZTEIKSME    5
1.4.  TEKSTS    7
1.5.  IZKĀRTŅU UN INFORMATĪVO STENDU NOFORMĒŠANA    8
1.5.1.  Kompozīcija    8
1.5.2.  Harmoniska un kontrastējoša kompozīcija, žurnāla reklāmas izveide    9
1.6.  VIDES JEB ĀRA REKLĀMA    11
1.6.1.  Reklāma uz transportlīdzekļiem    14
1.6.2.  Kinētiskā reklāma    14
1.7.  REKLĀMA INTERNETĀ    15
2.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    17
2.1.  APTAUJA    17
2.2.  INTERVIJA    24
2.3.  UZDEVUMI    25
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN CITU INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    26
  SECINĀJUMI    27
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Mēs uzskatām, ka krīzes apstākļos „Vizuālā reklāma” ir ļoti aktuāla, jo katrs uzņēmums cenšas piesaistīt potenciālos patērētājus tieši savai precei.
• Efektīvai reklāmai svarīgi iekļaut visus komponentus – tai jābūt patīkamai redzei, ar trāpīgi izvēlētu tekstu, vārdiem, pozitīvas sajūtas izraisošai.
• Vizuālajā reklāmā tiek akcentētas preces vai pakalpojuma pozitīvākās īpašības, palīdzot indivīda izdarīt izvēli loģiskā un asociatīvā līmenī.
• Līnijas ir sajūtu, ieceru, vīziju, atspoguļojums vizuālajā reklāmā.
• Zīmola imidžs ir viens no vadmotīviem, lai reklāma nostrādātu.
• Vizualizēts teksts palīdz sasniegt reklāmas mērķi. Noformētājam būtībā teksts jāredz gan kā mazu zīmju kopums, gan kā veselums, laukums.
• Katrai sabiedrības grupai ir sava vērtību skala vizuālās reklāmas uztverē un izvērtējumā attiecīgajā vidē (sabiedriskajā transportā, ārā, telpās u.c.).
• Aptaujā noskaidrojām, ka krāsām, to spilgtumam un vizuālajam noformējumam ir noteicošā ietekme uz indivīdu grupu.
• Pēc aptaujas datiem ielu reklāmu ievēro tikai reizēm un tāpat izpārdošanas veikalos, ietekmējoties no TV reklāmām.
• Lielākā daļa aptaujāto neregulāri apskata reklāmas pastkastītēs.
• Pievilcīgākas patērētājiem liekas foto un grafiskās reklāmas.
• Vispiesaistošākie tēli reklāmā ir bērni un dzīvnieki, īpaši mājdzīvnieki.
• Secinām, ka mūsu izvirzītā hipotēze „Katram vizuālās reklāmas veidam piemīt efektivitāte uz konkrētu indivīdu” ir apstiprinājusies gan teorētiski, gan veicot aptaujas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants