Mārketings – termini un jēdzieni
Mārketings –uzņēmuma vadīšanas process, kurā tiek izzinātas, prognozētas un efektīvi apmierinātas klientu vēlmes, gūstot peļņu uzņēmumam.
Produkts -prece vai pakalpojums, kas sniedz patērētajam kādu labumu.
Cana –naudas izteiksmē izteikta produkta vērtība.
Inflācija - Cenu vispārējā līmeņa celšanās; papīrnaudas vērtības samazināšanās, jo tā laista apgrozībā vairāk, nekā vajadzīgs preču apgrozībai.
Koncepcija - Sistēmā apkopoti uzskati par kādām prasībām; veids, kādā aplūko dažādas parādības, procesus.
Konkurence - uzņēmuma stratēģija un tāda ekonomiski patstāvīgu
Uzņēmuma sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos precu apgrozības
Apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanas un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam.…