Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 1.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 2.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 3.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 4.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 5.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 6.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 7.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 8.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 9.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 10.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 11.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 12.
  • Referāts 'Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa mārketinga pētījumi', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Tele2 uzņēmums piedāvā diezgan zemus tarifus, jo galvenais uzņēmuma princips, Tele2 – mobilo sakaru cenu līderis. Var teikt, ka šis princips ir realizēts arī priekšapmaksas kartē Zelta zivtiņa.
Galvenais uzdevums ir padarīt klientu visapmierinātāku, ievērojot viņu vēlmes un piedāvājot vienkāršus, ērtus pakalpojumus par viszemāko cenu. Klients ir uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā uzņēmuma darbības kvalitātes mēraukla.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants