Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga vadīšana. Mārketinga sistēmas pamatelementi. Konkurences veidi', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma tirgus darbības plānošanas stratēģija   
  Mārketinga vadīšanas process un ietekmējošie faktori   
  Mārketinga sistēmas pamatelementi   
  Konkurence finanšu pakalpojumu tirgū   
  Konkurences veidi   
  Konkurentu identificēšanas process   
  Tirgus izpētes metodes   
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma stratēģiskā plānošana ir kā vadīšanas process uzņēmuma dzīvotspējas nodrošināšanai un atbilstības starp tā mērķiem un resursiem un ārējiem nosacījumiem attīstīšanai.
Darbs stratēģiskajā plānošanā nozīmē, ka uzņēmuma tiek noteikts tāds biznesa virzienu kopums, kurš būtu pietiekams uzņēmuma attīstībai un uzplaukumam pat tādā gadījumā, ja daži no šiem virzieniem neīstenotos.

Konkurenti ir viens no mārketinga sistēmas komponentiem
Tie ietekmē uzņēmumu:
tirgus izvēlē;
mārketinga starpnieku un piegādātāju izvēlē;
Preču / pakalpojumu klāsta izveidē un attīstībā;
Un visā mārketinga darbības kompleksā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants