Ārējie noteicošie faktori noieta kanālu izvēlē.
Lēmumu pieņemšana produkcijas sadales jautājumos ir sarežģīts uzdevums gan vietējā, gan ārējā tirgū. Jo vairākās valstīs darbojas kompānija, jo grūtāk ir izvēlēties vajadzīgus noieta kanālus. Tomēr, mārketinga speciālistiem, kuri darboties starptautiskajā tirdzniecības jomā, vajag labi orientēties noieta kanālu izvēles jautājumos.
Noieta kanālu izvēles procesā kompānijas var rīkoties ļoti dažādi. Svarīgi ir atcerēties, ka produkcijas sadale ārējā tirgū paredz valsts robežu šķērsošanu, un līdz ar to, ir jāpārdomā struktūru, kas nodrošinātu fizisko preču pārvietošanu, iekļaujot tiesību nodošana starpniekiem un citu valstu patērētājiem. Tāds faktors būtiski palielina riskus, saistītus ar noieta kanālu izvēles problēmu.