Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts '"Alpen Bank Launching Credit Cards in Romania" situācijas analīze', 1.
  • Konspekts '"Alpen Bank Launching Credit Cards in Romania" situācijas analīze', 2.
  • Konspekts '"Alpen Bank Launching Credit Cards in Romania" situācijas analīze', 3.
  • Konspekts '"Alpen Bank Launching Credit Cards in Romania" situācijas analīze', 4.
  • Konspekts '"Alpen Bank Launching Credit Cards in Romania" situācijas analīze', 5.
  • Konspekts '"Alpen Bank Launching Credit Cards in Romania" situācijas analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam jāievieš "prēmijas" kredītkartes kas būtu paredzētas pārtikušiem klientiem. Tas ir tāpēc, ka uzņēmuma zīmols vienmēr bija saistīts ar pārtikušo sabiedrību, un šī sabiedrība rada lielāku peļņu uzņēmumam. Tas saglabātu reputāciju tirgū, kā arī palīdzēs Alpen Bank sasniegt savu mērķi 2 gadu laikā. Alpen Bank varēs sasniegt 17 miljonus eiro bruto peļņu trīs gadu laikā, neņemot vērā tirgus pieaugumu katru gadu. Alpen Bank gaida lielāku izaugsmi pēc stabilas progresēšanas pēdējo trīs gadu laikā. Ar iepriekš minēto analīzi var secināt, ka Alpen var gūt lielāku peļņu nekā tā bija iepriekšējos gados.
Līdz ar straujo ekonomisko izaugsmi un pieaugošajiem ienākumiem Rumānijas mājsaimniecības iegādājoties preces priekšroku dod luksusa importa precēm nevis zemākas cenas vietējām precēm. Bez tam Rumānijā ir aptuveni 8000 bankomātu un 150 000 karšu darījumu termināļu. Tie nodrošina Alpen Bank kredītkaršu īpašniekiem iespēju izmantot savas kredītkartes gan vietējā, gan ārzemju tirgū. Papildus tam Rumānijas vidusslāņa mājsaimniecību ekonomiskās izaugsmes dēļ mājsaimniecības kļūst arvien lielākas kas rāda perspektīvu ka vidusslāņa pārstāvji nākotnē varētu kļūt par pārtikušas sabiedrības pārstāvjiem sekojoši arī par potenciāliem Alpen Bank klientiem.

Atlants