Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 1.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 2.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 3.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 4.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 5.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 6.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 7.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 8.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 9.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 10.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 11.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 12.
  • Referāts 'Organizāciju kultūra', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Organizācijas kultūra – teorētiskā daļa   
1.1.  Organizāciju kultūras līmeņi   
1.2.  Konstantīna organizāciju kultūras tipoloģija   
2.  Praktiskā daļa   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi

1. Analizējot pētnieciskā darba rezultātus var secināt, ka aptaujā piedalījās 46% vīriešu un 54% sieviešu;
2. Vislielākā respondentu daļa – 36 cilvēki ir vecumā no 18 līdz 23 gadiem, tad ir 9 cilvēki vecumā no 24 līdz 29 gadiem un 5 cilvēki no 30 līdz 40 gadiem;
3. Kā jau tika minēts iepriekš, šajā anketā noteicošie ir ne tikai „noteikti jā” atbilžu varianti, bet arī „drīzāk jā”, kuru īpatsvars pēc aptaujas rezultātiem procentuāli ir ļoti liels, tāpēc var secināt, ka ņemot vērā visas pozitīvās atbildes, kopumā lielākā daļa respondentu vērtē savu uzņēmumu kultūru augstajā līmenī;
4. Tā kā aptaujā tika iekļauti 2 jautājumi, kuri ir cieši saistīti ar ekonomisko situāciju valstī, tad attiecīgi atbildes uz šiem jautājumiem bija vairāk negatīvi: pirmais jautājums ir saistīts ar ilgstošu darbu uzņēmumā, kur lielākā respondentu daļa (52%) uzskata, ka viņu uzņēmumos darbinieki bieži mainās, un otrs jautājums ir saistīts ar uzņēmumu atbalstu, kuram 62% respondentu netic un nepiekrīt.
5. Izvērtējot visus pārējos jautājumus var secināt, ka Latvijas uzņēmumos pārsvarā ir augsts kultūras līmenis un veiktās aptaujas rezultāti to apliecina – uz pārējiem jautājumiem vairāk nekā 50% respondentu atbildēja pozitiīvi, jo viņi uzskata, ka viņu uzņēmumos ir augsts kultūras līmenis.

Autora komentārsAtvērt
Atlants