Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 30.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Ekskursija uz virtuvi
Mērķis: izziņas interešu rosināšana par pavāra darba veidiem, saturu, rezultātu, darba nozīmīgumu.
Dominante: apkārtne un sabiedrība, (runas attīstība, matemātiskie priekšstati, rokdarbi)
Uzdevumi:
Sniegt zināšanas par pavāra profesijas darba saturu
Iepazīstināt ar pavāra galveniem darba paņēmieniem
Sniegt izpratni par traukiem virtuvē, to pielietojumu
Vingrināt aktīvi piedalīties pārrunās, uzdot jautājumus
Aktivizēt vārdu krājumu (panna, katls, pavārs, brokastis, pusdienas, vakariņas, griež, vāra, cep, mizo, maisa u.tt.)
Salīdzināt bļodas pēc lieluma, salikt dilstošā secībā (pēcpusdienas cēliens)
Vingrināties noteikt vai bļoda dziļa vai sekla
Pilnveidot iemaņas veltnēt starp plaukstām ar riņķveida kustībām, saplacināt iegūto formu, saspiežot starp plaukstām…

Autora komentārsAtvērt
Atlants