Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 1.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 2.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 3.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 4.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 5.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 6.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 7.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 8.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 9.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 10.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 11.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 12.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 13.
  • Konspekts 'Savstarpējās uztveres un sapratnes treniņa plāns un programma', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis – trenēt un nostiprināt savstarpējās uztveres un sapratnes iemaņas, apgūt jaunus uztveres un sapratnes mehānismus.
Treniņa grupa – nelielas organizācijas vadošie un vidējā ranga vadītāji
Cilvēku skaits - 10
Laiks – piektdiena 900 –2000
Treniņa ilgums – 11 stundas
Vieta - dotās firmas telpas
Telpa - sēžu zāle, apmēram 40 m2, labi apgaismota, logi gar divām sienām, iekārtota pietiekoši treniņa vajadzību piemērošanai. Ir tāfele, galdi, krēsli
Izmantojamie materiāli : krīts, A2 formāta lapa, košu krāsu flomāsteri, piespraudes, papīra lapiņas, cepure, kartītes ar nodarbošanās veidiem, sērkociņi, kartītes ar ornamentiem, kartītes ar burtiem kalendāri, grāmatas, laikraksts, hronometrs.
Gaidāmais rezultāts : padziļināta izpratne par cilvēku savstarpējās uztveres mehānismiem un otra cilvēka izpratni.
Treniņu vada :




















Uzdevumi:
Dot iespēju grupas dalībniekiem vienam otru dziļāk iepazīt;
Veicināt izpratnes veidošanos par savām un kolēģu uztveres un savstarpējās sapratnes īpatnībām;
Pārbaudīt un pilnveidot savas spējas redzēt, dzirdēt un novērot;
Pilnveidot spēju dot precīzas komandas, kā arī precīzi tās izpildīt
Pilnveidot spēju nodot informāciju neverbāli, kā arī spēt šādu informāciju uztvert;
Pilnveidot un attīstīt spēju būt vērīgam veicot uzdevumu;


Dienas režīms:
900 – 1000 iepazīšanās, savstarpējo noteikumu izstrādāšana.
1000 - 1100 vingrinājums “Parādi jūtas”.
1100 – 1115 kafijas pauze.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants