Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 1.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 2.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 3.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 4.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 5.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 6.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 7.
  • Referāts 'Patērētāja ietekmēšana', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Ietekmēšana, manipulēšana    4
2.  Reklāmas vēstījumi    5
3.  Reklāmas darbības negatīvie aspekti    6
4.  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Psiholoģiskie faktori, piemēram, individuālu patērētāju vajadzības un motivācija, uztvere, attieksme, mācību procesu un personības īpašības ir līdzības, kas darbojas visās dažādu cilvēku grupās un ietekmēt viņu rīcību. Starp sociālajiem ietekmējošos uzvedību faktoriem, mēs varam klasificēt ietekmē ģimenes, draugusm, vadītājus u.c.
Mūsdienu pasaulē strauji mainās tehnoloģijas, patērētāju gaumei un uzvedībai ir arī raksturīgas ātras izmaiņas. Lai izdzīvotu tirgū, sabiedrībā ir jābūt pastāvīgai inovācijai, lai izprastu jaunākās patēriņa tendences un gaumes. Patērētāju uzvedība sniedz nenovērtējamu ieguldījumu vadlīnijās, tirgotājiem, par jaunām tehnoloģiskām robežām, kuras vajadzētu izpētīt. Piemēram, Mobilie telefoni, klēpja topi, LCD monitori, utt. Patērētāju uzvedība ir process un ir dažādi endogēnie psiholoģisie un eksogēnie vides faktori, kas ietekmē šo procesu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants