-
Mārketinga darbības pilnveidošanas projekts uzņēmumā "AER"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | UZŅĒMUMA MĀRKETINGA TIEŠI IETEKMĒJOŠĀS ĀRĒJĀS VIDES TEORĒTIKSIAS PAMATOJUMS | 4 |
1.1. | Mārketinga mērķi un būtība | 4 |
1.2. | Piegādātāji | 5 |
1.3. | Konkurenti | 6 |
2. | UZŅĒMUMA AER SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 8 |
2.1. | Uzņēmuma darbība | 8 |
2.2. | Uzņēmuma SVID analīze | 12 |
3. | UZŅĒMUMA AER MĀRKETINGA DARBĪBU UZLABOŠANAS PASĀKUMI | 15 |
3.1. | Aptauja par uzņēmuma mārketinga darbībām | 15 |
3.2. | Mārketinga projekts | 20 |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 24 | |
PIELIKUMS | 25 |
SECINĀJUMI
1. SIA “AER” sniedz kvalitatīvus, uzticamus būvniecības, metālapstrādes, rūpniecības instrumentus un produktus gan profesionāļiem, gan ikvienam, kurš tiecās pēc nevainojama rezultāta.
2. SIA AER – ir viens no vadošajiem celtniecības instrumentu izplatītājiem Latvijā vairāk nekā 10 gadus.
3. Uzņēmums ir ekskluzīvs pārstāvis Latvijā tādiem populāriem un atpazīstamiem zīmoliem kā: HELLER, NORTON, WEKADOR, KOMELON, HAND 1A u.c..
4. Uzņēmums nepārtraukti papildina un pilnveido savas profesionālās prasmes, piedaloties dažādos piegādātāju rīkotajos semināros un kursos, lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus saviem uzticamajiem klientiem.
5. Uzņēmuma mērķis ir nodrošināt profesionālu pakalpojumu klāstu, individuālu pieeju katra klienta vajadzībām, kā arī daudzveidīgāko un plašāko produktu un aprīkojuma klāstu
6. Katrā no uzņēmuma darbības nozarēm savu kompetenci apliecina augstas klases speciālisti, kuri izveidojuši plašu piegādātāju loku un piedāvā ikviena klienta individuālajām prasībām atbilstošus produktus.
…
Tiek apskatītas mārketinga darbības konkrētā uzņēmumā un piedāvāti dažādi uzlabojumi.