Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Mārketinga plāns, struktūra', 1.
  • Paraugs 'Mārketinga plāns, struktūra', 2.
  • Paraugs 'Mārketinga plāns, struktūra', 3.
  • Paraugs 'Mārketinga plāns, struktūra', 4.
  • Paraugs 'Mārketinga plāns, struktūra', 5.
  • Paraugs 'Mārketinga plāns, struktūra', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga iekšējās vides analīze
Šajā uzņēmumā atbildīgā persona par finansēm kā arī pilda institucionālā menedžmenta funkcijas uzņēmuma vadītājs, nevis kāda atsevišķa noalgota persona.
Zinātne un pētniecība
Uzņēmums neizstrādā jaunus produktus, bet ik gadu izskata jaunu produktu piedāvājumu no citiem iespējamiem sadarbības partneriem.
Piegāde
Uzņēmuma vadītājs ir atbildīgā persona, kas seko līdzi uzņēmumam nepieciešamajiem līdzekļiem un tos arī nepieciešamības gadījumā pasūta – jaunas preces veikalam, kā arī servisā nepieciešamos instrumentus un rezerves daļas.
Ražošana
Tā kā uzņēmums neko neražo, ražošanu varētu pielīdzināt kā servisa sniegtos pakalpojumus, kas ir jāizpilda noteiktā laika periodā, lai atbrīvotu vietu nākamajam agregātam, it īpaši tas ir svarīgi sezonas laikā, kad liels remontējamo agregātu pieplūdums.
Grāmatvedība
Uzņēmumam nav savs algots grāmatvedis, bet ir noslēgta sadarbība ar grāmatvedības firmu, kas izstrādā VID nepieciešamās mēneša atskaites. Uzņēmuma vadītājs ir galvenā persona, kas seko un arī kontrolē uzņēmuma izmaksas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants