Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Sekmīgai mārketinga stratēģiju plānošanai ir nepieciešama informācija – par potenciāliem mērķu tirgiem un viņu iespējamo reakciju uz uzņēmuma mārketinga ātri mainīgajos konkurences apstākļos un ekonomiskajā situācijā mēdz izraisīt neveiksmes. Mārketinga informācijas sistēma ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas apkopo, sašķiro, analizē un novērtē un izplata nepieciešamu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas ir saistīti ar mārketinga lēmumu pieņemšanu. Kā arī efektīvi iegūta un precīza informācija dod uzņēmumam daudz jaunu iespēju un priekšrocību, piemēram: precīzāk novērtēt uzņēmuma darbību; izstrādāt mārketinga plānu, politiku, ar kuru palīdzību tiktu pieņemti daudz efektīvāki lēmumi; novērtēt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem, kas vispirms prasa konkurentu izpēti, kā arī prognozēt ārējās vides izmaiņas; samazināt riska pakāpi; izstrādāt efektīvu reklāmu, piesaistīt pircēju piesaistīšanu, iespaidojot viņu attieksmi.1
Katram uzņēmumam ir būtiski precīzi noteikt iekšējo informāciju par apgrozījumu, izmaksās, naudas kustību, krājumiem. Informācija balstās uz datiem, kas iegūti, izmantojot iekšējos ziņojumus par pasūtījumiem, izpārdošanu, cenām, izmaksās, inventarizācijas rezultātiem, maksājumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants