Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 1.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 2.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 3.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 4.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 5.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 6.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 7.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 8.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 9.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 10.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 11.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 12.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 13.
  • Referāts 'Augstākās un citas mācību iestādes kā nekomerciālas organizācijas Latvijā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Latvijas nekomerciālo mācību iestāžu darbības pamatvirzieni    4
1.1.  Pirmskolas izglītības iestāžu darbības pamatvirzieni    4
1.2.  Pamatizglītības iestādes darbības pamatvirzieni    5
1.3.  Vispārējās vidējās izglītības iestāžu darbības pamatvirzieni    6
1.4.  Speciālo izglītības iestāžu pamatvirzieni    7
1.5.  Profesionālā izglītības mācību iestāžu darbības pamatvirzieni    8
1.6.  Augstskolu darbības pamatvirzieni    9
2.  Mācību iestāžu sociāli ekonomiskā loma sabiedrībā latvijas reģionos un pilsētās    10
  Izmantotā literatūra un avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas tehnoloģijas ir kļuvušas par skolēnu ikdienu un interešu objektu, tādēļ tas lietpratīgi jāizmanto arī mācību procesā. Integrējot mācību procesā tālmācības elementus, izmantojot tehnoloģiju sniegtās decentralizācijas priekšrocības, iespējams ne tikai nodrošināt interesantu, interaktīvu un kvalitatīvu mācību satura apguvi virtuālajā vidē, bet arī rast jaunas iespējas mācību procesa daţādošanai un jaunām organizācijas formām, piemēram, daļu nodarbību skolotājiem vadot klātienē, bet daļu mācību vielas apgūstot virtuālajā vidē. Tas palīdz piesaistīt jauniešu interesi mācību vielai un uzlabotu tehnoloģiju kompetences vispārējo līmeni Latvijā, jo iemaņas apgūtu gan skolēni, gan skolotāji. Piedaloties dažādu mācību projektu izstrādē, ekonomiskai aktivitātei nepieciešamās prasmes kopā ar skolēniem var apgūt arī viņu vecāki un vecvecāki.(4)
Nozīmīga loma valsts attīstībā, kā uzsvērts Izglītības attīstības pamatnostādnēs 2014.-2020.gadam, ir faktoram samazināt jauniešu ar zemām pamatprasmēm īpatsvaru, nodrošinot apmācību īstenošanu jauniešiem  bezdarbniekiem, jauniešiem, kas priekšlaicīgi pametuši izglītības iegūšanu, un ekonomiski neaktīvajiem jauniešiem, tādējādi veicinot viņu sociālo iekļaušanu un konkurētspēju darba tirgū, attīstot viņu sociālās, pilsoniskās un komunikatīvās prasmes, līdztekus nodrošinot atbalstu neformālās izglītības mācību programmu jauniešiem izstrādei, to aprobācijai jauniešu centros un izglītības iestādēs sadarbībā ar biedrībām un nodibinājumiem. Karjeras izglītība un karjeras atbalsta pasākumi ir nozīmīgs priekšnosacījums jauniešu apzinātai izglītības un turpmākās karjeras izvēlei. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants