Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma "X" SVID jeb stratēģiskā analīze', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Veicot SVID analīzi tiek izvērtētas iekšējo un ārējo faktoru sniegtās priekšrocības un problēmas:

Stiprās puses - organizācijas īpašības, kas tai var palīdzēt sasniegt noteikto mērķi.
Vājības - organizācijas īpašības, kas var kavēt noteiktā mērķa sasniegšanu.
Iespējas - ārējie faktori, kas var organizācijai palīdzēt sasniegt noteikto mērķi.
Draudi - ārējie faktori, kas var organizāciju kavēt noteiktā mērķa sasniegšanā.

Ārējo vidi raksturo
Normatīvie akti
Patērētāji
Piegādātāji
Konkurenti

Iekšējo vidi raksturo
Mērķi
Darbinieki
Organizācijas struktūra
Izmantotās tehnoloģijas
Organizācijas kultūra.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants