Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 1.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 2.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 3.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 4.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 5.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 6.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 7.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 8.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 9.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 10.
  • Referāts 'Tiesības uz dzīvību', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi :
Apskatot tiesības uz dzīvību jēdzienu varam secināt, ka tas ir ļoti konkrēts un sašaurināts, taču cilvēku uztvere un sapratne par tā stingrību un ierobežojumiem ir dažāda, tāpēc arī mēs joprojām varam diskutēt par tādām tiesībām uz dzīvību kā abortiem, eitanāziju un nāvessodiem. Lai arī eitanāzija ir atļauta tikai dažās pasaules valstīs uztvere par tās vajadzību un ietekmi uz cilvēku ir dažāda, šādu piemēru varu saukt arī par abortiem, lai arī cik daudz reklāmas kampaņu un mācību par šo jēdzienu nebūtu, vienalga cilvēku uzskati un viedokļi par dzīvības plānotu vai neplānotu saglabāšanu vai atsacīšanos no tās, ir krasi atšķirīgi. Aptaujājot savus studiju biedrus un ģimenes locekļus secināju, ka kopumā cilvēki tā arī īsti nesaprot , kas tad ir šīs cilvēktiesības . Kādēļ tās ir nepieciešamas un kā tās pasargā mūs . Ir vajadzīga valstī izglītojošā informācija ,ar kuras palīdzību cilvēki apzinātos savas cilvēktiesības, kuras ir visu tiesību pamats , un vadoties pēc kurām arī mūsu valsts likumi tiek apstiprināti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants