Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 1.
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 2.
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 3.
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 4.
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 5.
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 6.
  • Referāts 'Pētījumi sporta pedagoģijā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

2. Pētījuma nosaukums.
Imagery use by injured athletes: A qualitative analysis

Interneta adrese.

http://www.ehpl.uwo.ca/Publication%20PDFs/JSS%202006%20injured%20athletes%20qualitative%20paper.pdf

3. Pētījuma mērķis

Paplašināt zināšanas un palielināt sapratni par iztēles pielietošanu sporta traumu rehabilitācijas procesā, lai iegūtu labāku rezultātu un varētu atgriezt sportisu sportā ļoti labā formā.


4. Pētījuma hipotēze.

Sportisti, kuri guvuši traumas, rehabilitācijas periodā izmantojot iztēli ( iztēles spēja - redzes, dzirdes, garšas, jušanas spējas ), ātrāk atveseļojas, spēj samazināt sāpes vai pavisam tās nomākt, var atgriezties sportā bez bailēm no atkārtotām traumām.

5. Pētījuma procedūra, metode.

Pētījumā piedalījās 10 sportisti, kuri guvuši sporta traumas. Pirms intervijas sportisti jau bija izgājuši fizioterapijas sesiju 2 nedēļu garumā. Kopējais fizioterapijas sesijas laiks var būt no 2 – 40 nedēļām. Jautājumi sastāvēja no 3 nodaļām. 1 nodaļa – jautājumi par iztēles izmantošanu treniņu un sacensību laikā. 2 nodaļa - jautājumi par iztēles izmantošanu rehabilitācijas laikā (kad, kā, kāpēc). 3 nodaļa – jautājumi par iepriekšējo pieredze, rezultātiem saskaroties ar traumām un pielietojot iztēli. Interviju ierakstīja un tā ilga 30-60 minūtes. Vēlāk pārrakstīta, kas izvērtās 105 lpp. Garumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants