Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērnu un sabiedrības serviss', 1.
  • Konspekts 'Bērnu un sabiedrības serviss', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Bērni visos skolas līmeņos var būt iesaistīti sabiedriskos projektos un programmās. Ir daudz vērtīgu individuālu rezultātu, kāpēc bērni nodarbināti sabiedriskos pasākumos, galīgais rezultāts ir vairāk savstarpējā sadarbība, rūpes par sabiedrību, sabiedrību , kurā ikviens ir atbildīgs par katra labklājību.
Bērni sāk izprast un respektēt dzīvi agrā vecumā. Viņi mācās rūpēties par savu ķermeni, kopj sevi, spēlējas un apgūst vairāk par sevi attiecībās ar pasauli. Jo viņi aug, vairums bērnu mācās noteikt sevi un savas vajadzības, un sāk apgūt citu vajadzības un jūtas. Daudz bērnu dedzīgi mācās dalīties un rūpēties. Svarīgs fakts ir, ka sasniedzot šīs lietas un turpinot pilnveidoties veselīgā veidā, bērnam vajag sadarboties ar pieaugušajiem, kā arī vienam ar otru.
Viņi mācās, jo īpaši, kā attīstīt un veidot došanas un ņemšanas mākslu, kas tālāk viņu ietekmē uz sajūtu piederību. Pozitīva agra pieredze ar citiem cilvēkiem un apkārtējo vidi veido pamatu bērnu vēlākai vērtību izpratnei ar pasauli.
Sabiedrisko servisa projektam ir daudz ko piedāvāt bērniem
Sabiedriskais serviss māca bērnu, kā attīstīties pozitīvi, pašrealizēties, divvirzienu savstarpējā iedarbība starp sevi un citiem cilvēkiem. Tā māca viņus kontrolēt to, kas notiek viņu pašu dzīvēs un sabiedrībā, kas ir vieta , kurā viņi pieder un šeit, ka ir daži iemesli garlaicībai. Iespējams vissvarīgākais, sabiedrības servisā, māca bērnam atbildības cenu priekš abiem – sevi un viņu sabiedrību.

Atlants