Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Sastrēgumu problēmu risinājumi Rīgā', 1.
  • Referāts 'Sastrēgumu problēmu risinājumi Rīgā', 2.
  • Referāts 'Sastrēgumu problēmu risinājumi Rīgā', 3.
  • Referāts 'Sastrēgumu problēmu risinājumi Rīgā', 4.
  • Referāts 'Sastrēgumu problēmu risinājumi Rīgā', 5.
  • Referāts 'Sastrēgumu problēmu risinājumi Rīgā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Lai gan pilsētas iedzīvotāju skaits tuvāko 20-30 gadu laikā tiek prognozēts nemainīgs (ap 710 tūkst.), būtiski pieaugs vieglo automašīnu skaits ielās. Patlaban Rīgā uz 1000 iedzīvotājiem ir ap 360 reģistrētu automobiļu, no kuriem aptuveni 270 ir izgājuši tehnisko apskati un piedalās satiksmē. Nākotnē mainoties nodokļu politikai un pieaugot iedzīvotāju labklājībai, reģistrēto un ekspluatēto auto skaits izlīdzināsies un pēc 20-30 gadiem galvaspilsētā tas sasniegs 500-520 mašīnu uz 1000 iedzīvotājiem. Tātad vieglo auto skaits ielās faktiski dubultosies. Tāpat, attīstoties ekonomikai, pieaugs arī kravas transporta pārvadājumi. Jāpiekrīt, ka šīs prognozes izklausās visai draudīgas, raugoties no pašreizējiem satiksmes apstākļiem.

Rīgas satiksmes problēmas
Šā iemesla dēļ Rīgas attīstības plānā ir iekļauti ļoti daudzi pasākumi satiksmes optimizēšanai.
Analizējot satiksmi Rīgas ielās patlaban, nākas secināt, ka vājās vietas ir pieejas tiltiem, dzelzceļa līniju šķērsojumi un atsevišķi maģistrālo ielu posmi. Ielām pietrūkst hierarhiskas sistēmas, kurā a lielceļiem savienotos pilsētas maģistrāles, ar tām krustotos pilsētas nozīmes ielas un tikai pēc tam būtu paejamas vietējās nozīmes ielas un piebraucamie ceļi. Tāpēc satiksme tiek nevajadzīgi palēnināta.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants