Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Volijs Olins "Par zīmolu"', 1.
  • Eseja 'Volijs Olins "Par zīmolu"', 2.
  • Eseja 'Volijs Olins "Par zīmolu"', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Apgāds „Neputns” 2005.gadā ir laidis klajā pasaulē pazīstamā uzņēmumu identitātes un zīmolvedības speciālista Volija Olinsa (Wally Olins) grāmatu „Par zīmolu” (Olinss Volijs. Par zīmolu. – Rīga: Neputns, 2005. - 279 lpp.). Šī grāmata ir pirmais izdevums latviešu valodā, kurā detalizēti izklāstīts par zīmola identitātes nozīmi un tā veidošanu. Volijs Olinss dalās pieredzē, kas iegūta gadu gaitā, veidojot un izstrādājot zīmoltēlu daudzām pasaulē pazīstamām kompānijām, piemēram, Volkswagen, Renault u.c.
Grāmatā tiek apskatīts plašs jautājumu klāsts, kas mūsdienās ir ļoti aktuāls tiem speciālistiem, kuri darbojas mārketinga un reklāmas nozarē. Katras nodaļas sākumā līdzās tēmai autors piedāvā grāmatas lasītājiem vizuālu attēlu ar kāda populāra zīmola reklāmas elementu, kā arī kādu būtisku atziņu, kuru izlasot, rodas interese par to, kas turpmākā nodaļā tiks atklāts un pavēstīts.
Grāmatas 1.nodaļā autors runā par to, kāpēc zīmoli patērētājiem ir svarīgi. Autors vēsturiskā skatījumā izskaidro, kāpēc zīmoli un zīmolvedība ir visu laiku nozīmīgākais komercijas devums sabiedrības sadzīvei jebkurā pasaules valstī.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants