Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Interneta mārketings', 1.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 2.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 3.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 4.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 5.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 6.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 7.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 8.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 9.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 10.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 11.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 12.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 13.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 14.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 15.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 16.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 17.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 18.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 19.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 20.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 21.
  • Referāts 'Interneta mārketings', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Internets Latvijā    4
1.1.  Interneta nākotnes perspektīvas    5
2.  E-bizness un e-komercija    8
2.1.  E-komercijas tipi    9
3.  E- tirgus Latvijā    11
4.  Reklāma internetā    14
4.1.  E-pasts kā viens no reklāmas veidiem    18
  Secinājumi    20
  Izmantotā literatūra    21
Darba fragmentsAizvērt

Attīstīto valstu ekonomikā raksturīgs tas, ka, sākot ar 20. gadsimta otro pusi, aizvien būtiskāka loma ir pakalpojumiem. To izmantošanas apjomi pakāpeniski izvirzās dažādu labumu izmantošanas priekšplānā. Līdztekus tradicionālajiem pakalpojumiem pasaulē veidojas aizvien jauni, kas nozīmīgi ietekmē gan uzņēmumu darbību, gan atsevišķu personu dzīves kvalitāti. Pasaules tirgū tiek veikti darījumi, pārdodot un pērkot preces izmantojot interneta starpniecību.
Ar mārketingu internetā saprot interneta tehnoloģiju izmantošanu, lai dibinātu un uzturētu saikni ar pircējiem atbilstīgi uzņēmuma mērķiem. Viena no būtiskākajām priekšrocībām ir uzņēmējdarbības globalizācija, ģeogrāfisko robežu izzušana.
Mūsdienu konkurences apstākļi, izmaksu pieaugums, pakalpojumus sniedzošo uzņēmumu skaita pieaugums aktualizē mārketinga darbību izvēršanas nepieciešamību. Ņemot vērā pakalpojumu īpatnības, mārketinga speciālistiem jāizstrādā efektīvi paņēmieni, kā paaugstināt pakalpojumu kvalitāti. Internets sniedz iespēju paplašināt noieta tirgu, precīzi sasniegt mērķauditoriju, samazināt izmaksas, publicēt preču katalogu plašai auditorijai, operatīvi apstrādāt preču pasūtījumus vai vienkārši sazināties ar klientiem, sadarbības partneriem vai uzņēmuma darbiniekiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants