Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Uz klientu orientēta organizācija', 1.
  • Eseja 'Uz klientu orientēta organizācija', 2.
  • Eseja 'Uz klientu orientēta organizācija', 3.
  • Eseja 'Uz klientu orientēta organizācija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Artūra Frīdmena- Personāla vadības maģistra programmas direktora Amerikas Universitātes Sabiedrisko lietu skolā, prezentācijas tēma bija „Stress un spriedze. Stresa menedžments personāla speciālistiem”. Savā prezentācijā viņš uzsvēra, ka klientorientētas organizācijas izveidošana ir zināmas pārmaiņas un kā ikvienas pārmaiņas, tās izraisa stresu. Un tieši personāla vadītājam ir jābūt tam, kas palīdzēs organizācijas līderim ar to tikt galā. Stress darbā rodas tādēļ, ka cilvēkam liek strādāt: ātrāk, labāk, lētāk. Frīdermena kungs iesaka izvēlēties divus no tiem, jo visu vienlaicīgi panākt esot nereāli.
Raksta autore Iluta Ieviņa uzsver to, ka viss par ko tika runāts ir ļoti vērtīgs un vērā ņemams, taču attiecināms uz lielajām kompānijām, kuras Latvijā nav vairākumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants