Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Codes betons"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketinga plānošanas process    5
1.1.  Mārketinga audits    7
1.2.  Taktikas plānošana    10
2.  Mārketinga plānošanas process SIA „Code betons”    12
  Secinājumi    19
  Izmantoto avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Saimnieciskā darbība uzņēmējiem izvirza prasību būt kompetentiem uzņēmējdarbības veikšanā. Uzņēmuma vadīšana ir sarežģīts plānošanas, organizēšanas, motivēšanas un kontroles process, kas nepieciešams, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. Pareiza uzņēmuma vadīšana un plānošana nodrošina uzņēmuma stabilitāti un veiksmīgu darbību tirgū.
Mārketings ir uzņēmējdarbības vadīšanas metode, kuras pamatā ir uzskats, ka galvenais virzītājspēks ir klients un ir pierādījies, ka veiksmi biznesā nodrošina klientu vēlmju un vajadzību apmierināšana.
Mārketinga mērķis ir panākt, lai klients vēlētos veikt darījumu ar šo uzņēmumu, nevis ar konkurentu.
Kas attiecas uz mārketinga plānošanu, tad marketings ir visas darbības, kas veicina pārdošanu. Plānošana ir iegūtās informācijas novērtējums, mērķu noteikšana, lēmumu sagatavošana un pieņemšana, lai konkrētos apstākļos varētu izvēlēties piemērotākos paņēmienus turpmākai darbībai.
Mārketinga plānošana kļūst par būtisku konkurences priekšrocību salīdzinot ar uzņēmumiem, kuros mārketinga plānošana nenotiek. Labs mārketinga plāns var iezīmēt veidu, kā sasniegt esošos klientus un piesaistīt jaunus. Tas var palīdzēt noteikt, kāda uzmanība jāvelta klientiem, kā viņiem piekļūt un kā izsekot rezultātiem, lai uzzinātu, kas palīdz uzlabot biznesu.
Kursa darba pētījuma nozare ir betona izstrādājumu - betona bruģakmens ražošana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants