Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 1.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 2.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 3.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 4.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 5.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 6.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 7.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 8.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 9.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 10.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 11.
  • Referāts 'Piens kā kultūras kods literatūrā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā patstāvīgajā darbā mēs, balstoties uz nosacījumu- ēdiens/dzēriens kā kultūras kods literatūrā, tuvāk aplūkosim un uzzināsim par pienu. Sākumā pievērsīsimies - ēšanai un ēdienam, tad uzzināsim kas vispār ir piens, piena simbolisko nozīmi, piena nozīmi frazeoloģijā, tuvāk papētīsim pienu kā tēlu bērnu tautasdziesmās, latviešu tautas mīklās,
palūkosimies uz pienu no sapņu iztulkošanas viedokļa, vērosim kā pret pienu attiecas veģetārieši, visbeidzot aplūkosim pienu no mākslinieciskā viedokļa.

Ēšana kā tāda ir ļoti būtisks un svarīgs process cilvēku dzīvēs, protams arī dzīvnieku, bet mūsu uzdevums ir tuvāk pievērsties cilvēkiem.
Ēšana ir darbība kas nepieciešama cilvēka fiziskajai un arī garīgajai izdzīvošanai, ēšana ir nesaraujami saistīta ar sociālajām funkcijām. Ēšanas paradumi, rituāli, ēšanas biedru izvēle, un iemesli kāpēc pastāv dažādas ēšanas tendences ir ļoti būtiskas, jo palīdz izprast cilvēku sabiedrību1. Jaunākās psihoanalītiskās teorijas parāda, ka ēšanas paradumi ir būtiski, lai noteiktu savi identitāti , pat ģimenes, klases un pat etnisko identitāti, ar to mēs varam izskaidrot, ka katrai sociālajai grupai ir savi ēšanas paradumi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants