Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

2012. gada 3. oktobrī
Nedēļas tēma. Rudens mežā
Apakštēma. Rudens koks
Mērķis: Rosināt interesi un bagātināt pieredzi par rudeni.
Dominante. Iepazīstināšana ar dabu
Pakārtotie darbības veidi: Runas attīstība, veidošana.
Uzdevumi:
1. Rosināt bērnus vērot izmaiņas dabā, iestājoties rudenim.
2. Turpināt veidot priekšstatus par meža dzīvnieku dzīvi, to pārvietošanos, barību un to pielāgošanos gadalaikam.
3. Papildināt vārdu krājumu ar koku nosaukumiem: bērzs, kļava, ozols, kastaņa.
4. Vingrināties veidot koku plaknē no plastilīna, papildināt to ar krāsainām plastilīna lapiņām.
Izmantotie materiāli: Mīkstā rotaļlieta, dabas kalendārs, koku lapas, zīles, kastaņi, plastilīns, paliktņi, pirkstiņrotaļa „Rudenī”.
Pašanalīze.
Uzdevumi tika izvirzīti saistībā ar bērnu attīstību un iepriekšējo pieredzi. Rotaļnodarbības saturs, struktūra atbilda izvirzītajiem uzdevumiem.
Bērniem no rīta grupiņā bija pieejamas dažādas grāmatiņas par rudeni (meža dzīvnieki, rudens veltes utt.). Dabas centrā bija noliktas krāsainas koku lapas, kastaņi, ozolzīles. Bērni ar tām varēja brīvi spēlēties. Bērni rotaļnodarbībai tika noskaņoti ar rīta apļa un pirkstiņrotaļas palīdzību.
Mācību saturs tika pasniegts ar stāstījuma, demonstrējuma un pārrunu metodi. Bērni bija ieinteresēti, dalījās savos viedokļos.
Strādāju ar visiem bērniem kopā. Kad sākām darbu ar plastilīnu, stāstīju uzdevumus pa posmam. Ja kādam bija nepieciešama palīdzība, pievērsos bērnam individuāli. Veicot darbu ar plastilīnu, bērni strādāja patstāvīgi. Vērtējums bērniem tika pateikts pēc veidošanas darba pabeigšanas.
Grupā valdīja labestīga atmosfēra – gan starp bērniem, gan starp mani un bērniem. Atgriezeniskā saite bija novērojama beigās, kad pārrunājām, kurā tad gadalaikā ir tādi koki, kā tikko veidojām no plastilīna.

Autora komentārsAtvērt
Atlants