Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Sasniedzamais rezultāts mācību jomām:
• Valodu mācību joma – atbild uz jautājumiem ar darbību vai vārdiem;
• Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā, tehnoloģijas mācību joma – mācās veidot dažādas formas no piedāvātajiem plastiskajiem materiāliem.

Plānotās bērnu darbības:
Bērni turpina izrādīt interesi par čiekuriem un kastaņiem. Tiek rosināti darboties ar tiem. Bērni liek tos kaudzē, vēro pedagogu, mēģina to atdarināt un likt rindās. Turpina mācīties šķirot tos.
Turpina aplūkot iepriekšēja dienā aplūkotās sēnes. Rosina darboties un izveidot savas sēnes, tiek izvēlēts veidot baraviku.
Bērnus aicina grupas telpā sameklēt nepieciešamos materiālus – plastalīnu, pedagogs ierosina cepurītes vietā izmantot kastani.
Tiek ievingrinātas rokas, pirkstiņi.
Pedagogs darbojas un bērni mēģina atdarināt darbības. Ne visiem izdodas izveidot bumbu no plastalīna, kam ir mazāka pacietība, noliek plastalīna pikuci un palikņa un novieto tam virsū kastani.
Bērni aplūko savus veikumu, turpina rotaļas ar kastaņiem un čiekuriem.
Izmantotie materiāli
Dabas veltes (čiekuri, kastaņi), plastalins.

Pašanalīze:
Daļēji izdevies realizēt dienas sasniedzamo rezultātu. Darbojoties ar plastalīnu iesākuma vajadzētu individuāli darboties, kad bērni ir ietrenējuši rokas dažādās tehnikās, varētu darboties visi kopā. …

Atlants