Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 1.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 2.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 3.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 4.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 5.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 6.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 7.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 8.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 9.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 10.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 11.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 12.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Radisson Blu Daugava"', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas "Radisson Blu Daugava" darbības raksturojums    4
1.1.  Viesnīcas raksturojums    4
1.2.  Viesnīcas interjers un iekārtojums    4
1.3.  Saimnieciskā un inženiertehniskā dienesta darbības raksturojums    5
1.3.1.  Veļas mājas darbinieki    5
1.3.2.  Istabenes    6
1.3.3.  Apkopējas    7
1.3.4.  Inženieri    7
1.4.  Viesnīcas bloka raksturojums    7
1.4.1.  Uzņemšanas dienests    7
1.4.1.  Saimnieciskais dienests    8
1.4.2.  Veļas mazgātava    8
1.4.3.  Sagādes daļa    9
1.4.4.  Drošības dienests    9
1.5.  Viesnīcas darba organizācija    9
1.6.  Viesnīcas darbības vērtējums    9
1.7.  Viesnīcas vieta tirgū    10
  Secinājumi un priekšlikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darbs viesnīcā viennozīmīgi nav viegls, it sevišķi saimnieciskajā dienestā tas ir fiziski ļoti smags. Lai strādātu saimnieciskajā dienestā darbiniekiem ir jābūt fiziski labā formā. Darba organizācija šajā uzņēmumā pēc manām domām ir kopumā laba, jo prakses laikā novēroju maz atgadījumus, kad kaut kas tika izdarīts nepareizi. Galvenie iemesli kļūdām bija neprecīzas informācijas nodošana, piemēram, recepcijas darbinieki mēdza neprecīzus datus iesniegt par iebraukumiem un izbraukumiem, kas radīja nesaprašanos saimnieciskajā dienestā. Bet tā kā katram viesnīcas darbiniekam ir pieejami viesnīcas stacionārie telefoni, tad jebkuru nesaprašanos var noskaidrot sazvanoties ar attiecīgās nodaļas vadītāju. Inženiertehniskais dienests strādāja ļoti labi, to izsaucot tas vienmēr ieradās pēc iespējas īsākā laikā un atrisināja tehniskās problēmas. Taču recepcijas darbiniekiem būtu jābūt atsaucīgākiem, paziņojot par gaidāmajiem iebraukumiem laicīgāk, lai istabenes paspētu uzkopt numurus.
Kā problēmu varu minēt liftu nodrošinājumu. Veiksmīgākai darba norisei, viesnīcā būtu nepieciešams vai nu ietilpīgāks vai nu papildus darbinieku lifts. Viesnīcā ir 2 darbinieku lifti, katrā viesnīcas spārnā pa vienam, taču jaunajā spārnā pa kuru pārvietojas istabenes ar saviem darba ratiem un restorāna darbinieki ar saviem darba ratiem, gadās ļoti daudz aizķeršanās, jo vienā liftā nav iespējams ietilpināt divus darba ratus. Gadījās tā, ka ilgu laiku ir jāstāv un jāgaida lifts, kas ievērojami aizkavēja darbu. Problēmas risinājums varētu būt papildus lifta ierīkošana, taču tehnisku iemeslu dēļ tas nav iespējams, šī problēma bija jāparedz jau viesnīcas izveides procesā.
Runājot par darbinieku atalgojumu, es ieteiktu, piemēram, istabenēm maksāt par iztīrītajām istabiņām nevis par nostrādātajām stundām, tas gan palielinātu konkurenci istabeņu starpā, un iespējams tiktu pielaistas vairāk nepilnības istabiņu tīrīšanā, jo katrs vēlētos vairāk paveikt, taču tas tomēr stimulētu darbiniekus paveikt vairāk darba, un līdz ar to saņemt lielāku atalgojumu, tādējādi darbinieki būtu vairāk apmierināti ar atalgojumu. Stundu likmes atkarībā no nostrādātajiem gadiem un darba kvalitātes tiek celtas, taču ļoti minimāli, līdz ar to starpība starp pieredzējušas istabenes algu un nesen darbā pieņemtas istabenes algu ir samērā maza.
Viesnīcas darbinieki bija ļoti atsaucīgi, un visiem praktikantiem vai arī jaunajiem darbiniekiem palīdzēja ar informāciju, dalījās pieredzē, neskaidrību gadījumā vienmēr bija iespējams griezties pie kāda pēc palīdzības.
Kopumā prakse šajā uzņēmumā mani apmierināja, jo bija iespējams veikt dažādus darbus saimniecības nodaļā un sajust kā ir, tad, kad ir jāstrādā paaugstinātas spriedzes apstākļos. Bija iespēja iejusties jaunā darba kolektīvā, kā arī komunicēt ar viesnīcas viesiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants