Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts vizuālajā mākslā. Mana lasītā grāmata', 1.
  • Konspekts 'Konspekts vizuālajā mākslā. Mana lasītā grāmata', 2.
  • Konspekts 'Konspekts vizuālajā mākslā. Mana lasītā grāmata', 3.
  • Konspekts 'Konspekts vizuālajā mākslā. Mana lasītā grāmata', 4.
  • Konspekts 'Konspekts vizuālajā mākslā. Mana lasītā grāmata', 5.
  • Konspekts 'Konspekts vizuālajā mākslā. Mana lasītā grāmata', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis - veidot prasmes strādājot gratāžas tehnikā.
Uzdevumi:
Attīstīt skolēnu izpratni par gratāžas tehniku;
Iepazīstināt skolēnus ar tušas noskrāpēšanai izmantojamajiem instrumentiem;
Pilnveidot skolēnu prasmes izvirzīt kritērijus darbam;
Sekmēt prasmi veidot kontrastu savā darbā;
Mudināt bērnus ieraudzīt faktūras dabā un tās attēlot savos darbos.
Veicināt skolēnu prasmi paust un pamatot savu viedokli;
Sekmēt skolēnu radošo darbību;
Veidot māksliniecisko vārdu krājumu, analizējot savu un klases biedru darbus.
Mācību metodes un organizāciju formas:
Dzīvā vārda metode (jautājumi – atbildes, pārrunas)
Patstāvīgais darbs
Uzskates metode
Spēle
Prezentācija
Plānotie rezultāti: izveidot darbu noskrāpējot tušu ar adatu, bērnu prieks un gandarījums par paveikto, precīzs un rūpīgs darbs.
Vērtēšanas kritēriji – rūpīgums un precizitāte, radošais noformējumus.

Atlants