Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 1.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 2.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 3.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 4.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 5.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 6.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 7.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 8.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 9.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 10.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 11.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 12.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 13.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 14.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 15.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 16.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 17.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 18.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 19.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 20.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 21.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 22.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 23.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 24.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 25.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 26.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 27.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 28.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 29.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 30.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 31.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 32.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 33.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 34.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 35.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 36.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 37.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 38.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 39.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 40.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 41.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 42.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 43.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 44.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 45.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 46.
  • Diplomdarbs 'Skolēnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem negatīvo uzvedības izpausmju ', 47.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Uzvedības jēdziens    9
2.  Uzvedības veidi, to cēloņi un izpausmes    14
2.1.  Daži patoloģiskie uzvedības veidi    14
2.2.  Garīgās attīstības traucējumu pakāpes    17
2.3.  Bērna uzvedība kā nelabvēlīgas attīstības norises rezultāts    20
2.4.  Demento bērnu psiholoģiskais raksturojums    25
3.  Negatīvo uzvedības izpausmju korekcijas iespējas audzināšanas procesā    30
4.  C līmeņa skolēnu negatīvo uzvedības izpausmju korekcija    37
  Nobeigums, secinājumi    45
  Izmantotā literatūra un avoti    47
Darba fragmentsAizvērt

Speciālās izglītības nodrošināšanu paredz Latvijas izglītības likumi.
Personas ar speciālām vajadzībām var iegūt pamatizglītību un vidējo izglītību speciālās izglītības iestādēs, ja izglītojamajam tajā ir nodrošināti apstākļi atbilstoši viņa veselības stāvoklim un/vai attīstības traucējumu raksturam.
Skolēnu speciālās izglītības iestādē uzņem, pamatojoties uz Valsts vai pašvaldību pedagoģiski medicīniskās komisijas atzinumu un vecāku vai aizbildņu rakstisku iesniegumu. Pašlaik Latvijā ir aptuveni 9000 bērnu ar īpašām vajadzībām, kuru integrācija parastajās skolās vairākumā gadījumu ir apgrūtināta. Speciālās izglītības programmas īsteno, ņemot vērā izglītojamā veselības stāvokli un iespējas. Šis darbs notiek Vispārējās izglītības un Profesionālās izglītības likuma ietvaros. Pašlaik šie likumi tiek izstrādāti no jauna, lai tie atbilstu mūsdienīgas izglītības prasībām. Lielākais trūkums, ko izjūt bērni un jaunieši, kas mācās speciālās izglītības iestādēs, viņiem vēl joprojām nav iespējams brīvi izvēlēties mācību iestādi, jo vairākumā skolu trūkst nepieciešamo priekšnoteikumu šo jauniešu apmācībai. Tas ir arī nopietns šķērslis šo cilvēku integrācijai pārējā sabiedrībā pēc izglītības ieguves.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants