Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas ziņojuma analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas ziņojuma analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Tika analizēta viesnīcas „Baltic Beach Hotel” reklāma interneta ziņu portālā www.delfi.lv. Paši „delfi.lv” raksta, ka „DELFI ir Latvijas populārākais medija statusam atbilstošais interneta resurss, kas no savas darbības pirmās dienas piedāvā lasītājiem augstvērtīgu un aktuālu informāciju, kvalitatīvus un ērtus pakalpojumus. Kā pierādījums DELFI nemitīgajai attīstībai un pieaugošajai lomai visā mediju vidē ir vairāk nekā 500 000 Latvijas iedzīvotāju, kas izvēlējušies DELFI par savu ikdienas informācijas avotu.” Tātad šo reklāmu ikdienas redz vismaz pusmiljons cilvēku! Interneta mediji mūsdienās kļūst arvien populārāki, jo arī pats internets nemitīgi turpina izplatīties. Reklāmu dažādās interneta mājaslapās sauc par „banneriem” un uzskatāms, ka rotējošo baneru cenas ir salīdzinoši zemākas nekā reklāmas izmaksas citos medijos, piemēram, jau pieminētajā „delfi.lv” tās svārstās no 10 – 320 Ls gadā, atkarībā no bannera izmēra un izvietojuma (latviešu vai krievu valodas lapā).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants