Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 1.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 2.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 3.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 4.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 5.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 6.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 7.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 8.
  • Konspekts 'Vispārējās kvalitātes menedžments', 9.
Darba fragmentsAizvērt

1.Kā darbojas uzņēmums, kurā nav kvalitātes vadības sistēma?
Iespējamas neskaidrības par uzņēmumā notiekošajiem procesiem un to mijiedarbību
Iespējama neskaidrība atbildību un pienākumu sadalījumā
Nestabila dokumentu un pierakstu vadība
Nav sistemātiska paškontrole
Nav nepārtraukta pilnveidošanās
Nav darbinieku atbildības un motivācijas palielināšanās

2.Kas ir kvalitātes vadības sistēmas hierarhija?
Kvalitātes vadības princips. Iestādes vadīšana, orientējoties uz iestādes darbības nepārtrauktu pilnveidošanu, klientu prasību un vēlmju izzināšanu, kā arī visu ieinteresēto pušu interešu apmierināšanu.

3.Kvalitātes vadības sistēmas attīstība?
Kvalitātes vadības sistēmu izcelsme meklējama militārajā sfērā. Otrā Pasaules kara sākumā sabiedroto flotes piedzīvoja ievērojamus zaudējumus. Amerikāņi vēlējās nekavējoties būvēt jaunus kuģus, un uzsāka plašu darbību šajā jomā. Atsevišķas kuģu daļas tika konstruētas dažādās vietās, un kuģu būvētavā tās tika samontētas kopā. Tas nozīmēja, ka visām šīm daļām bija precīzi jāatbilst tehniskajām specifikācijām, un tām bija jātiek piegādātam noteiktā laikā. Tādēļ piegādātājiem, ja viņi vēlējās saglabāt pasūtījumu, bija stingri jāievēro visas minētās prasības. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants