Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas "Hotel Jūrmala SPA’" klientu un mērķa tirgus raksturojums', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcas ir uzņēmuma īpašumā piederoša vai nomā esoša klientu apkalpošanas un viesu izmitināšanas vieta , kurā ir ne mazāk par 10 dzīvokļu numuru. Viesnīcu prestižs iedalās piecās kategorijās jeb katrai kategorijai ir savs standarts un zvaigžņu skaits. Dotajā gadījumā mēs rakstīsim par viesnīcu , kurai ir 4.zvaigznes.
Pati viesnīcu un viesmīlības nozare sāka attīstīties padomju laikos , kad pirmās parādījās kūrorta tipa viesnīcas. Visa viesnīcu un viesmīlības nozare Latvijā gāja cauri trīs attīstības posmiem.…

Atlants