Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskā prakse', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    1
2.  Teorija    2
  Ģimenes sadarbības nepieciešamība ar pirmsskolas izglītības iestādi    2
  Galvenās formas vecāku pedagoģisko zināšanu pilnveidošanai    3
3.  Praktiskā pieredze    4
4.  Secinājumi    6
5.  Pielikumi    6
Darba fragmentsAizvērt

Darbā ar ģimeni ir tādas problēmas, kuras mērķtiecīgāk apspriest vecāku kolektīvā. tie ir jautājumi, kas interesē visus, neatkarīgi no bērnu vecuma, no ģimenes dzīves apstākļiem. Tie ir jautājumi par vecāku autoritāti, ģimenes lomu bērnu audzināšanā, bērnu sagatavošana skolai, u.c. Šādu jautājumu kolektīva apspriešana palīdz vecākus saliedēt, radīt pareizu sabiedrisko atmosfēru, racionālāk izmantot vecāku un iestādes darbinieku laiku.
Sazināšanās starp bērnudārzu un vecākiem ir svarīgs elements.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants