Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums veic primāro pētījumu vācot oriģinālos datus. Sekundārais pētījums tiek veikts izmantojot jau iepriekš prezentētos datus, kurus ir ievākusi kāda cita organizācija. Sekundārie pētījumi izmaksā daudz mazāk par primārajiem pētījumiem, taču tie reti ir tieši tādā formā kāda ir nepieciešama pētījuma pasūtītājam.
Ir daudz un dažādu mārketinga pētījumu formas, kuras var klasificēt kā vai nu problēmas noteikšanas pētījums vai problēmas risinājuma pētījums:1
Cenas elastības pārbaude (Price elasticity testing) - lai noteiktu cik jūtīgi ir pircēji attiecībā pret cenas izmaiņām
Interneta stratēģiskā izlūkošana (Internet strategic intelligence) - klientu viedokļu meklēšana internetā - čatos, forumos, web lapās, blogos un citās vietās, kur cilvēki var brīvi izteikties par savu pieredzi ar produktiem kļūstot par "viedokļa veidotājiem"…

Autora komentārsAtvērt
Atlants