Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Brends', 1.
  • Referāts 'Brends', 2.
  • Referāts 'Brends', 3.
  • Referāts 'Brends', 4.
  • Referāts 'Brends', 5.
  • Referāts 'Brends', 6.
  • Referāts 'Brends', 7.
  • Referāts 'Brends', 8.
  • Referāts 'Brends', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Personificētas preču markas - brenda loma pasaules tirgū ir ļoti nozīmīga, gandrīz globāla, taču Latvijā tās nozīme daudziem vēl nav izprotama un novērtēta. Liela daļa preču ražotāju un pakalpojumu sniedzēju vēl nav apsvēruši visas priekšrocības, ko sniedz veiksmīgi izstrādāta un rūpīgi attīstīta personificēta preču marka. Personificētu preču marku attīstība Latvijā var palīdzēt gūt papildus ienākumus ne tikai pašiem preču ražotājiem, bet arī valstij kopumā, attīstot šīs preču markas arī ārzemēs. Personificēta preču marka nav vienīgi uzņēmuma vai ražotāja tēls, bet gan Latvijas tēls ārvalstu tirgū un plašākas iespējas piesaistīt papildus investīcijas.
Brends ir ne tikai netaustāma ideja, tas bija un ir patērētāja objekts ar savām taustāmām īpašībām un priekšrocībām. Brends vienlaicīgi ir virtuāls un reāls, kā arī tapt un attīstīties tas nevar nejauši, bet gan plānoti. Jo, ir nepieciešams pirms jaunas zīmes izlaišanas tirgū tajā ielikt lielu daudzumu īpašību, izstrādāt racionālas un emocionālas priekšrocības, bet, pats galvenais izprast iespējamo patērētāja domu gaitu un attiecīgi sniegt tam nepieciešamos argumentus. Bez tam, visām preces vai pakalpojuma īpašībām ir jābūt savstarpēji cieši saistītām, jo nekādā gadījumā patērētāju nedrīkst mānīt ar tukšiem solījumiem, patērētāja maldināšana ir vistaisnākais ceļš kā zaudēt tirgu. Citiem vārdiem brends, ir uzņēmuma pamats.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants