Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite Jūrmalas tūrisma birojā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma darbības virziens    3
1.2.  Uzņēmuma vieta tirgū un konkurentu apskats    3
1.3.  Uzņēmuma produktu un pakalpojumu raksturojums    4
1.4.  Tehniskais nodrošinājums    5
1.5.  Uzņēmuma produkta noieta dinamikas raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.1.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi    6
3.2.  Apkalpošanas kultūras raksturojums    8
3.3.  Klientu pieņemšanas telpas    8
3.4.  Klientam pieejamā uzņēmuma dokumentācija    8
4.  Mani uzdevumi    9
  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Jūrmalas tūrisma biroja darbības pozitīvie aspekti ir:
• liels pakalpojumu klāsts gan ienākošam, gan izejošam tūrismam;
• 44 gadu pieredze;
• izdēvīga atrašanas vieta vasaras sezonā;
Jūrmalas tūrisma biroja darbības negatīvie aspekti:
• vājš mārketings – uzņēmums neigulda līdzekļus reklāmā;
Bukleti un katalogi nepiesaista potenciālo klientu uzmanību. Interneta mājas lapas noformējums ir ļoti novecojis, nodaļu izkārtojums nav ērti lietojams. Uzņemumam nav savas firmas izkārtnes un to nevar atrast.
• nav atbildīgas personas, kas izstrādātu mārketinga stratēģiju;
• uzņēmums nepieņem darbā jaunus darbiniekus;
• nav ALTA un IATA biedrs;
• nav reģistrējies TATO datubāzē;
• klientu apkalpošanā nepielieto jaunākas tehnoloģiju risinājumus.

Ņēmot vērā uzņēmuma darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, es varu secināt, ka:
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāturpinā attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī meģināt to palielināt nākotnē, sekojot līdzi aktuālākām tūrisma tendencēm;
• Jūrmalas tūrisma birojam vajag ieguldīt lielus līdzekļus reklāmā, jo tas stipri ietekmē uzņēmuma atpazistamību;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāiestājās ALTA un Starptautiskājā Gaisa Transporta Asociācijā;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāpiereģistrējas TATO datubāzē;
• Uzņēmumam ir jāiegādājās jaunākas tehnoloģijas, un jāpielito tāš klientu apkalpošanā.

Atlants