Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 1.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 2.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 3.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 4.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 5.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 6.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 7.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 8.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 9.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 10.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 11.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 12.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 13.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 14.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 15.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 16.
  • Prakses atskaite 'Nedēļas plānojums pirmsskolai', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Dominante: Iepazīstināšana ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm.
Pakārtotie darbības veidi: Daba, runa, matemātika.
Uzdevumi:
1. Iepazīstināt bērnus ar Latvijas mežos biežāk sastopamajām sēnē.
2. Rosināt atpazīt sēnes( baravika, apšu beka, gailene, cūcene, vilnītis, bērzlape, mušmire).
3. Atpazīt sēnes pēc to raksturīgākajām pazīmēm un īpatnībām.
4. Grupēt sēnes pēc dažādiem nosacījumiem( izskata, ēdamas un indīgas sēnes, lieluma, krāsas).
5. Vingrināt salīdzināšanas prasmes, ar ko atšķiras gailene no baravikas, mušmire no bērzlapes utt.
6. Pilnveidot prasmi klausīties, izprast un atbildēt uz jautājumiem par sēnēm.
7. Vingrināt iemaņas strādāt kopā, veidot kolektīvu darbu – „Sēņu mežs.”
8. Attīstīt sīko pirkstu muskulatūru, veidojot sēnes no plastilīna.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants