Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 1.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 2.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 3.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 4.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 5.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 6.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 7.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 8.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 9.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 10.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 11.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums latviešu valodā 4.klasei', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Jāņa Jaunsudrabiņa
“Mūsmāju” valoda.
Apraksts.
Lietišķā vēstule. Adrese.
7
Mācās rakstīt lietišķu vēstuli (sūta aploksnē), ievērojot saziņas tematu, adresātu un izmantojot piemērotus verbālos līdzekļus.
Ievēro rakstītāja kultūru.

Lasa Jāņa Jaunsudrabiņa stāstu “Mūsmājas” un vēro attēlus; salīdzina informāciju tekstā un attēlos; nosaka, kas dod plašāku/tēlaināku informāciju.
Lasa tekstu ar novecojušām vārdu formām, apvidvārdiem, meklē to nozīmi tīmekļa vārdnīcā https://tezaurs.lv; noskaidro, kā vārdnīcā apzīmē apvidvārdu.
Aizstāj apvidvārdus ar sinonīmiem.
Veido nelielu apvidvārdu vārdnīcu; iezīmē tos apvidvārdus, kuru nozīmi vēlētos iemācīties, lai bagātinātu savu leksiku.
Izsaka pieņēmumus, ko nozīmē vārds apraksts (objekta, vietas raksturojums, ceļojuma apraksts).
Ar skolotāja palīdzību pēta dažādus aprakstus, kā tie ir veidoti, cik detalizēti u. tml.
Mācās sagatavoties apraksta atstāstīšanai – pieraksta atslēgvārdus vai zīmē skici/shēmu; veido domu karti.
Atstāsta tekstu, iekļaujot sīkas detaļas; skatās videosižetu un atstāsta tā saturu, iekļaujot detaļas.
Pārrunā klasē, ko atceras no iepriekšējām klasēm par privātas vēstules rakstīšanu; izsaka idejas, ar ko privāta vēstule atšķiras no lietišķas vēstules.
Pētot klasē dažādas vēstules (arī elektroniskās), veido lietišķas vēstules pazīmju sarakstu.
Raksta lietišķu vēstuli iestādes darbiniekam (piemēram, muzeja vadītājam) ar lūgumu noskaidrot informāciju; pareizi pieraksta adresi uz aploksnes, norādot adresātu un adresantu.

Atlants