Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Masu komunikācija. Reklāmas analīze', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Kāda informācija ir iekļauta tekstos? Kādas jūtas un emocijas rada teksti?
Reklāmā nebija daudz teksta, taču šie teksti radīja laimes sajūtu, prieku un saviļņojumu. Skatoties šo reklāmu, manuprāt, katra sieviete domā- kaut man tā kādreiz būtu, ka ģimene atstāj lapiņu un jauku tekstu un viņa tiek pienācīgi novērtēta.
Pie kādām informācijas saņēmēja jūtām un emocijām apelē reklāmas autori?
Manuprāt, šī reklāma ir veidota, lai pievērstu tieši sieviešu uzmanību. Un katra sieviete vēlas laimīgu un smaidošu ģimeni, kārtīgu virtuvi un apkārtējo novērtējumu. Tāpēc reklāmas autori pievērš uzmanību tādām cilvēka jūtām un emocijām, kā prieks un laime.

Autora komentārsAtvērt
Atlants