Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Audzināšanas prakses atskaite', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Valmieras Pārgaujas pamatskolas raksturojums    4
  Personīgās darbības veidi un rezultāti    6
  Biblogrāfija    11
  Biblogrāfija    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Šī bija mana pirmā prakse, tamdēļ manā darbā bija arī kļūdas, no kurām varu mācīties. Šajā prakses laikā man bija iespēja strādāt ar bērniem un iemācīties sadarboties ar tiem. Ļoti patika sadarboties ar bērniem pasākumos, jo tieši pasākumos es spēju iepazīt bērnus un viņiem piemītošās īpatnības. Bērniem šajā vecumā domāšana ir loģiska.(1.) Man svarīgi bija saprast šajā prakses laikā, ka bērnin šo loģisko domāšanu tēmē uz reāliem objektiem, situācijām un notikumiem(1.). Tieši prakses laikā novēroju, ka šai klasei ir ļoti loģiska domāšana. Klasē bērni spēj loģiski domāt tikai tajā gadījumā, ja katru notikumu, situāciju viņi izjūt reāli.
Šajā prakses laikā man bija iespēja iejusties pasākuma vadītāja lomā. Šāda veida pasākumus vadīju pirmo reizi. Uzskatu, ka pasākumus izdevās novadīt labi. Savā prakses laikā vēroju klasi un strādāju ar bērniem novēroju viņu darbu klasē, grupās un starpbrīdī. Uzskatu, ka darbs ir paveikts labi un manus izvirzītos mērķus un uzdevumus ir izdevies sasniegt pilnībā. Bērni prakses laikā bija ļoti aktīvi un labprāt iesaistījās pasākumos, taču reizēm manu darbu traucēja gtas, ka bērni ne vienmēr atraisījās un uzticējās.
Klase kopumā prakses laikā tika iepazīta, pasākumi veiksmīgi novadīti, bet tieši Lieldienu pasākuma laikā bija daži konflikti. Šo konfliktu laikā radās nesaprašanās, kuras traucēja man pasākumu novadīt ļoti labi. Manu pēdējā pasākuma novadīšanu traucēja tas, ka viens puisis uz šo pasākumu nebija sagatavojies. Tas, ka šis puisis nebija sagatavojies, bija mana kļūda, kuru pielaidu gatavojot šo pasākumu, jo pilnībā nebiju pārbaudījusi visu bērnu izpildītos uzdevumus pasākumam.
Uzskatu, ka šī prakse kopumā bija veiksīga un esmu guvusi lielu pieredzi darbā ar bēriem, oasākumu organizēšanā, skolotāja profesijas izpētē. Prakses laikā esmu guvusi lielu pieredzi par bērnu raksturīgajām psihiskajām īpašībām un to izpausmēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants