Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 1.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 2.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 3.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 4.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 5.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 6.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 7.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 8.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 9.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 10.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 11.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 12.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 13.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 14.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 15.
  • Referāts 'Pārgājiena navigācijas nodrošinājums maršrutā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  PIRMSPĀRGĀJIENA ANALĪZE    4
1.1.  Īss pārgājiena apraksts    4
1.2.  Ostu apraksti    4
1.2.1.  Santos    4
1.2.2.  Rio Grande    4
1.3.  Pārgājiens    5
2.  STŪRMAŅA PIEZĪMJU GRĀMATA    6
2.1.  Bīstamas vietas (No go area)    6
2.2.  Bīstamās vietas    6
2.4.  Drošs ātrums, ievērojot navigācijas šķēršļus, kuģa manevrēšanas elementus, iegrimi un esošos dziļumus    7
2.5.  Vietas, kur jāmaina galvenā dzinēja režīms    8
2.6.  Kursa maiņas vietas    8
2.7.  Jūras vides aizsardzība pret piesārņojumu no kuģiem    9
2.8.  Rīcības plāni ārkārtas gadījumiem    9
3.  PĀRGAJIENA ELEMENTU KOPSAVILKUMS    11
3.1.  Grafiskā atainojuma apraksts    11
3.2.  Vietas kontroles metodes    13
3.3.  Hidrometeoroloģisko apstākļu raksturojums    14
3.4.  Kuģa raksturojums    15
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

2.8. Rīcības plāni ārkārtas gadījumiem
Kuģojot var gadīties dažādi neparedzēti gadījumi, kas var likt atkāpties no paredzētā plāna.
Šādi gadījumi var būt saistīti ar:
• Hidrometeoroloģiskajiem apstākļiem
• Avārijas situācijām
• Intensīvu satiksmi
• Pirātiem
• u.c
Svarīgi ir būt gatavam šādām situācijām un jau laikus pamanīt draudošās briesmas. Ja pastāv aizdomas, ka draud briesmas, tad jāuzskata, ka tādas draud (kā saka ColReg konvencija). Tāpēc ir svarīgi sekot hidrometeoroloģiskajām prognozēm, intensīvas satiksmes rajonos savlaicīgi izsaukt uz tiltiņa kapteini, stūres vīru un novērotāju (Look Out).
Ir svarīgi paredzēt, kas ir gaidāms nākotnē un jau laikus apzināt drošas kuģošanas ceļus un patvēruma vietas.
Ja kuģim radušies korpusa, dzinēja vai aprīkojuma bojājumi, kuri neļauj turpināt pārgājienu:
Gadījumā, ja kuģim rādošies tādi bojājumi, kuri neļauj mums turpināt pārgājienu, mums jāziņo tuvākajai ostas kontrolei un jālūdz nepieciešamu palīdzību, kura ir atkarīga no bojājuma specifikas. Visa pārgājiena laikā kuģis atrodas intensīvas kuģošanas rajonos un netālu no krasta, tas nozīme, ka nepieciešama palīdzība var būt sniegta pēc iespējas īsākā laikā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants