Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Nodarbība runas attīstībai', 1.
  • Paraugs 'Nodarbība runas attīstībai', 2.
  • Paraugs 'Nodarbība runas attīstībai', 3.
  • Paraugs 'Nodarbība runas attīstībai', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības gaita:
• Rīta aplīti sākam ar sasveicināšanos. Šorīt pie mums ciemos ir atnācis zaķis Sisis. Zaķis nosauc savu vārdu un lūdz nosaukt bērna vārdu un tad atkārtot zaķa vārdu Sisis.
• Skolotāja sāk stāstīt savu stāstu par zaķi Sisi: „ Zaķim bija dārzs. Kādā saulainā rītā zaķis devās uz dārzu. Un katru rītu pieceļoties zaķis ar zemīti sasveicinās šādi ar pantiņa palīdzību: Klipu klapu, klipu klapu, ( ar plaukstām sit pa ceļiem un sasit plaukstas)
Viegliem soļiem klusi klusi pirmdiena atnākusi. (runā klusāk un ieskatās kalendārā, lai zinātu, kas par dienu)
Labrīt sev (rāda uz sevi) labrīt Tev (rāda blakus sēdētājam) labrīt visai pasaulei ( ar rokām plaši atvēzējas un rāda visai pasaulei)
Lai mums saules pilna diena un lai nedarba neviena! (ar nu, nu pirkstiņu rāda)
• Zaķis aicina bērniem pavingrināt mēli (artikulācijas aparāta vingrinājumi skaņas s izrunas veidošanai)
Zaķītis, (bērni atver muti un cilā mēles galu)
no rīta piecēlies, (uz augšu un leju,)
paskrien gar sētu uz vienu pusi, uz otru pusi (ar mēles galu tīra zobus no vienas puses uz otru)
palecas uz augšu. (ar mēles galu tīra zobus no apakša uz augšu ).

Autora komentārsAtvērt
Atlants