Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Piena pārstrādes uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija

I. organizācijas stratēģijas izstrāde
• lēmumi pa klientiem

Piena produkti ieņem svarīgu vietu pircēju prioritātēs, līdz ar to piena produktu lietotāji un šī uzņēmuma potenciālie klienti var būt visa vecuma pārstāvji, kas ir kā priekšrocība organizācijas ārējai videi. Bet, protams, jāatceras, ka cenu ziņā arī piena produkti atšķiras. Tas nozīmē, ka dārgākos izstrādājumus nevarēs iegādāties jebkurš, līdz ar to jāstrādā uz noteiktu klientu grupu. Piemēram, visbiežāk sieru iegādājas cilvēki vecumā no 25 līdz 49 gadiem, kuri dzīvo lielās ģimenēs (3-4 cilvēki un vairāk), viņu materiālais stāvoklis ir labs, viņiem ir augstākā izglītība, tās ir pašnodarbinātas personas, strādā par firmu vadītājiem vai ierēdņiem. Un jāatceras, ka piens nepieciešams ikvienam, bet visvairāk augošam organismam.
• lēmumi par produktiem...

Autora komentārsAtvērt
Atlants