Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 1.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 2.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 3.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 4.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 5.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 6.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 7.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 8.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 9.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 10.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 11.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 12.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 13.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 14.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 15.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 16.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 17.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 18.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 19.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 20.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 21.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 22.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 23.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 24.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 25.
  • Referāts 'Biznesa plāns jeb uzņēmējdarbības pamatojums', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  BIZNESA IESPĒJU ANALĪZE    2
1.1.  Patērētāju grupas un to vajadzību noskaidrošana   
1.2.  Pieprasījuma prognozēšana   
1.3.  Tirgus pievilcīgums   
1.4.  Tiesiskā vide   
2.  DARBĪBAS PROGRAMMA   
2.1.  Darbības uzsākšanas vieta un laiks   
2.2.  Reklāma   
2.3.  Organizatoriskā struktūra   
3.  FINANŠU PROGNOZES   
3.1.  Pārdošanas apjoms   
3.2.  Izmaksas   
3.3.  Peļņa   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Saistībā ar ekonomisko situāciju valstī un ņemot vērā inflācijas pieaugumu, vērojams nozīmīgs pārtikas preču cenu pieaugums, kas lielai iedzīvotāju daļai sagādā grūtības tos iegādāties tāpat kā ierasts, jo ienākumu līmenis nav palielinājies, un ir pat samazinājies, kā arī turpinās bezdarba pieaugums. Rezultātā, salīdzinot ar kopējo preču patēriņu, vērojams pirmās nepieciešamības pārtikas preču patēriņa īpatsvara pieaugums.
Piena cenas veikalos ir augušas, tā ražošanas izmaksas arī, bet iepirkuma cenas no ražotājiem vidēji palikušas nemainīgas un ir pat pazeminājušās, sakarā ar ko, vērojama tendence – piena ražošanā nodarbinātie zemnieki, uzņēmēji bankrotē vai likvidējas (ko apliecina 2008. gada pavasarī notikusī akcija – piena izdalīšana par brīvu). Viens izskaidrojums varētu būt tas, ka pagaidām neapgūts ir jaunieviestais MK noteikumi - Higiēnas un obligātās nekaitīguma prasības govs svaigpiena apritei nelielā apjomā, kā arī birokrātisko prasību apgrūtinošais raksturs. Otrais izskaidrojums varētu būt tas, ka zemnieks ir ražotājs un nevis pārdevējs. Trešais izskaidrojums rodas meklējot cēloņus svaigpiena iepirkuma cenai no ražotāja, kāpēc tā ir tik nemainīga salīdzinājumā ar piena cenu veikalā. Rodas iespaids – piena pārstrādes uzņēmumi nekonkurē savā starpā ar piena iepirkumu cenām.
Piena ražotāja izdzīvošanu un peļņu, kā arī gala patērētājam ierasto cenu nodrošonātu svaigpiena tirdzniecība, šādi apstākļi iespējami sakarā ar piena pārstrādes un citu izmaksu neesamību, svaigpiena realizācijas gadījumā pa tiešo gala patērētājam.
Šis pētījums veltīts svaigpiena realizācijas iepēju noskaidrošanai. Svaigpiena tirdzniecība paredzēta ar speciāli aprīkotu auto piegādājot to Rīgas dzīvojamajos mikrorajonos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants