Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 1.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 2.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 3.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 4.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 5.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 6.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 7.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 8.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 9.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 10.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 11.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 12.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 13.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 14.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 15.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 16.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 17.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 18.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 19.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 20.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 21.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 22.
  • Biznesa plāns 'Industrijas analīze: Komplekss SIA "X"', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Produktu raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma piedāvātie produkti    4
2.  Vispārējs industrijas raksturojums    6
2.1.  Industrijas robežas    6
2.2.  Iekļūšanas barjeras    7
2.3.  Iziešanas barjeras    8
2.4.  Svarīgie resursi, kas tiek izmantoti industrijā    8
2.5.  Veiksmes faktori industrijā    8
2.6.  Tradīcijas valstī, reģionā    9
2.7.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    10
2.8.  Valsts politika, regulējums industrijā    11
2.9.  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    12
2.10.  Saistītas un papildinošas industrijas    12
3.  Konkurentu analīze    13
3.1.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    14
3.2.  Uzņēmuma netiešie konkurenti    14
3.3.  Uzņēmuma potenciālie konkurenti    16
4.  Statistisko datu analīze    17
4.1.  Uzņēmumu galvenie uzņēmējdarbības rādītāji    17
4.2.  Kravu pārvadājumi ar autotransportu    19
5.  Iespēju un draudu (ID) analīze    20
6.  Secinājumi    21
  Bibliogrāfija    22
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi
1. Rakstot industrijas analīzi, secināju to, ka uzsākt savu uzņēmumu nav tik viegli, ka
no sākuma liekas. Ļoti lielas grūtības sagādā dokumentu nokārtošana pēc visiem
normatīviem aktiem un juridiskiem noteikumiem.
2. Kompleksa SIA “XXX” iekļūšanas barjeras ir ļoti augstas un riskantas, jo,
pirmkārt, ir nepieciešams liels sākuma kapitāls, otrkārt, ir jāiziet visas pārbaudes -
telpu higiēnu un ekspluatāciju, kā arī ugunsdrošības utt. pārbaudes un, treškārt, ir
jāsaņem licences, lai varētu uzsākt strādāt.
3. Tika secināts, ka ir ļoti daudz iespēju jauniem uzņēmējiem, tai skaitā mums, iegūt
finansiālu atbalstu gan no ES struktūrfondu finansējuma, gan valsts atbalsta
programmām.
4. Biznesa attīstībai ir nepieciešams labs mārketings, kurš ļaus piesaistīt jaunus
klientus. Ja reklāma būs uzmanību piesaistoša, tad iespēja, ka kompleksa
piedāvājumi tiks izmantoti.
5. Kompleksam SIA “XXX” ir ļoti lielas izredzes kļūt par pieprasītāko vietu lielo
kravu automašīnu autovadītāju lokā, jo tāda veida komplekss netiek piedāvāts pa
A13 šoseju Latvijas teritorijas robežās Daugavpils novadā.
6. Uzskatu to, ka dzīvē ir nepieciešams izmēģināt visu un, proti, ja ir iespējas un
resursi mēģināt savu biznesu uzsākt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants