Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 1.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 2.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 3.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 4.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 5.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 6.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 7.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 8.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 9.
  • Prezentācija 'Elektroniskā komercija', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Elektroniskā komercija jeb E-komercija ir preču un pakalpojumu tirdzniecība, izmantojot datortīklus.

E-komercijas attīstība
Līdz ar vispasaules tīmekļa (WWW) izveidi sāka parādīties arī pirmās mājas lapas. Pirmie komersanti, kuri apjauta vispasaules tīmekļa potenciālu sāka veidot savu uzņēmumu mājas lapas. Pamazām uzņēmumi paplašināja informācijas klāstu, īsajiem aprakstiem un kontaktinformācijai pievienojot arī pamatinformāciju ar piedāvātajām precēm un sniegtajiem pakalpojumiem.

E-komercijas priekšrocības
Nav nepieciešams ieguldīt līdzekļus tipogrāfiskas versijas drukāšanai;
Nav nepieciešams veikt kataloga piegādi klientam, jo klients pats var sameklēt šo informāciju Internetā
Nepieciešamības gadījumā informāciju katalogā var ātri un ērti izmainīt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants