Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 1.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 2.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 3.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 4.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 5.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 6.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 7.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 8.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 9.
  • Referāts 'Mangaļu stacijas darba organizācija', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Stacijas darba tehniskais raksturojums

Mangaļu stacija pēc stacijas darba un apjoma veida, ir Rīgas ekspluatacijas iecirkņa I klases kravas stacija.
Mangaļu stacija ir sadalita trīs parkos:
- Mangaļu stacijas „A” parks;
- Mangaļu stacijas „B” parks;
- Mangļu satcijas parks „Sarkandaugava”.
Mangaļu stacijas parkus apkalpo ČME – 3 sērijas manevru lokomotīve. Tā tiek izmantota pārdeves vilcienu formēšanai, izformēšanai, kā arī pievedceļu apkalpošanai. Iekraušanas un izkraušanas koplietošanas vietu Mangaļu stacijā nav.

Mangaļu stacijas „A” un „B” parka tehniskais raksturojums

Stacijai piekļaujošies posmi:
- nepāra virzienā:
Mangļi – Sarkandaugava – divceļu, ar vienpusējo kodu automātisko bloķēšanu bez garāmejas luksaforiem;
- pāra virzienā:
Mangaļi – Ziemeļblāzma – vienceļa, ar divpusējo automātisko bloķēšanu ar garāmejas luksaforiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants